Tyler Perry.com

Home

You Can Get Anything You Want

Comments (page 13)

Post Comment
  • Sheneith Hawkins Dallas,Tx.

    I wanna hold you like a conversation, Cheeks. All night & All day long, too!! Just you & me; and Just me & you. 1+1 what the equal up to? It's a mystery. :-) I love u my man. Song: "I'll Always Love You" Ttyl ...LoL... :-)

    Reply
  • Sheneith Hawkins Dallas,Tx.

    And to make all men see what is the fellowship of the mystery, which from the beginning of the world hath been hid in God, who created all things by Jesus Christ: To the intend that now unto the principalities and powers in heavenly places might be known by the church the manifold wisdom of God. According to the eternal purpose which he purposed in Christ Jesus our Lord. In whom we have boldness AND access WITH confidence by the FAITH of him.....For this cause I bow my knee unto the Father of our Lord Jesus Christ, Of whom the whole family in heaven AND earth Is named, That he would grant u according to the riches of his glory, to be strengthened WITH might BY HIS SPIRIT IN THE INNER man; That Christ may DWELL in your hearts BY faith; that ye, BEING rooted AND grounded IN LOVE. May be ABLE TO COMPREHEND w/ ALL saints what IS the breadth, & the length, & depth, & height; AND TO KNOW THE LOVE OF CHRIST, WHICH PASSETH knowledge, that ye might BE FILLED WITH ALL THE FULLNESS of God. NOW unto him that is ABLE TO DO EXCEEDINGLY.....world without end. Amen in Jesus name. His Word & His name. Eph. 3:9-21 Hallelujah!!!! To Him be all the glory. For the things he has already done. And for all the things we know he is willing and able to do! He is the King of kings AND Lord of lords. Besides him their is no other. Everything was created for his glory. And what the devil meant for bad, we already know God meant it for GOOD, TO SAVE MUCH ppl, alive. :-) Good Morning Love!

    Reply
  • Meron Mekonen MN

    You just lift my heart, :-) I wish I can say more.

    Reply
  • Sheneith Hawkins Dallas,Tx.

    Tyler, I think this is my favorite spot. Hold u like a conversation....LoL... I just threw that in there. What u know good today? You miss me? Are u thinking about me, while I'm thinking about u thinking about me thinking about u? ...LoL... It's good to know I'm being thought about by someone as special & dear, as yourself. What girl could ask for more? Total Package. :P Tyler, in my eyes u put the gentle in gentleman. Can I just spend my life with you. I think we will make our own love song. Yes! Tyler, what did u do on your 8 wk vacation? Absolutely Nothing! Tyler, what do u call 'Absolutely Nothing?' How long of vacation we taking this year 2013? 8, 16, 24, 32, 40? You know this May I turn 40, right? What is the number used for temptation? You know what's so special? Every year u have something come out doing my birthday time. Which for u, its considered Mother's Day. To me its both. This year its We The Peeple. Next year its Single Mom's Club. By that time, I will NOT be a single mother anymore! Tai will be 18 & D'Andre will be 13. To God be the glory! It's still raining here. What are some of your favorites things to do? I know Model Airplanes were one. What else? And what do u like to do for fun? Besides work! Do u like to fix up old skool cars? Is there a sport team u like? What is Tyler Perry like? We shall spend a lifetime finding out this truth. :-) If a fish & a bird was to fall in love, where would they live? Ok, let me close this 1 so I can start on another one. Next Subject :P

    Reply
  • J edwards Camilla, GA

    Tyler, thank you. You allowed your experiences to "qualify" you and because of that, today are you not only an icon but you bring love-laughter& liberty to the lives of millions; it sets captives free! You Bring so much to so many, you are truly an "anointed visionary".

    Reply
  • Sheneith Hawkins Dallas,Tx.

    TP, you give Great Love. You are a great lover. No one compares to you. You are what I call, "Treasure!" Hidden Treasure. You know that's the best, right? That's what u say, OMG to for real!!! ...LoL... You give good love. :o !!!!!! ...LoL... And u know it, too! Your heart, please! Thank you. You know Job got mad. And curse the day he was born. I wanna take this time to bless God for the day he brought u into this world. To save much ppl alive. You are One of A Kind & you are for sure Special. :-) What I have to say to u is, "I like how u do you!" :-) You do you beyond well. You go all out! Any means necessary. I love you. Ok, I'll talk to u later & by now u already know I will be back before long. :P Laugh at that! :-)

    Reply
  • Sheneith Hawkins Dallas,Tx.

    ...LoL... You, Tyler Perry, is what I call "Off The Chain!" ...LoL.... Ok, let me tell u something. My youngest D'Andre he too is off the chain in his own way. Baby, for years, all his life I been wandering where do this child come from?! ...LoL.... Which believe me, I know! There is a HUGE story behind that. Most adults who are used to working with Talented And Gifted kids understand him very well. Most others haven't. Even though he attracts the attention of most. I never know what he will say. All of his life! D'Andre goes to these school which he has to be interviewed by a panel of ppl. And most times they don't want the parent or parents in on it cause they say, "it could make the kid nerves or be looking to the parent or scared to speak." Me, being me, for one ain't sure whats gonna come out of his mouth. I just come in anyway cause 1st if all he is mines! 2nd of all, I wanna witness this right here! I be behind him just laughing inside of course, & shaking my head & holding in my laughs. You just gotta know him! Before his time is up, I already know they are so impressed by this lil kid. I'm his momma & Lord knows the struggle we have had to endure. Teachers be impressed by him too, until he rub them the wrong way on the wrong day. Then they mad as you know what at him. He's in middle school now & he done been thru so much that I believe he's maturing or at least learning to tone it down some. Sometimes raising Special, Unique kids the parents don't really understand who that child really is or what the child will become. I tell u, I tell u. Parents don't know everything & teachers sure don't know everything! LoL... :-) smh... God saw fit to give him to me. Isn't that something? And I love him. I believe in him, I wanna see just what all this fighting been about. And I will! :-) Smh! It's all good. Parents u never know who you are raising that child just might be the one.... :-) ...LoL... Ttyl :-)

    Reply
  • Sheneith Hawkins Dallas,Tx.

    You wanna know what I'm thinking about you? I believe you are WORTH me. I think you are a great man, person, etc. I believe u have a caring heart. I still believe u are fun! No matter how u be sitting there looking all serious & stuff. Ok, yeah that's right! There is a time & a place for everything. Lol... Also, I truly believe that u know just how to treat a lady/woman. And I believe u know just what u want. There are so many wonderful things I think about u, Tyler. Of course, I would like your heart & I also want all of you. You must continue to be patient with u. And did I applaud u on already doing such a outstanding job of being patient & understanding. I been telling myself for sometime now, "if I were to talk or tell anyone about me & my life experiences. That someone who be you -Tyler. And I'm finally here & I don't choose to waste this precious present time/moments with past headache, etc. I'm sure there'll be times that we can just discuss some of it. But just being in your space makes a person just forget those things which were once painful. I would like to talk about it when we both need a real good laugh. And we both can say, if all that didn't happen in our lives. Maybe we wouldn't be together, now. So, I'm glad for it. U know I have things to speak with u about that I wouldn't want to type on here? Some stuff will just be for us. Just for us! :-) As a woman, I think a woman shouldnt have to answer to anyone on this earth but her man. But their are so many women without a man that somehow or another that has gonna misplaced & out of order. As for me, I'm I see it as powerful & very meaningful & so on point, and needed. Of course, we can stand up for ourselves. But its wonderful to have a man, that will do it for you, if & when need be. You are that man. Yes, you are. All mines! LoL... :-) I will answer to you; I won't be answering to anybody else. Again, what does the words submission & submissive means to you? We'll discuss it one on one. :-) #Peace! #Love & #Happiness Enough said.

    Reply
  • Sheneith Hawkins Dallas,Tx.

    I wouldn't mind talking & listening to you talk all day. You know I could chat with you all day. As we were sitting in the movies watching Django, Tai said, don't tell me this woman is finna die like in Alex Cross! Lol... I was already thinking about u. Lol... If you only knew how long I been.... I ain't gonna tell u right now. I'ma tell u this, while no one is listening to us. Nor am I talking to anyone besides u. Ok, u know how when a man gets a woman? They're talking, chatting with one another. His asks her something like, "what happen w/ you & your children's father or etc?" She explains a little bit. And he comes back with the reply, "he must have been stupid to not see in you what I see in you." Well, I used that example to say, "every female which has not been to you what u have needed. Must have been a fool!" And I'm here to tell u, "I'm so glad their were!" :-) Why? Cause I want u ALL to myself!" That's what I been meaning when I say, "save the best for last!" :-) lol... I think of u as the best & I for sure consider myself as the best. The best for the best. I ain't mad at'cha. Lol... I'll tell u more later on. As I have some many things to fill u in on later on. I know! I wrote it! Lol... :-) I will like to make u happy & or happier. As I know, storms do come. You ready? I believe I now am. Ok, Ttyl Cheeks! ~Your Truly She..... (She His Establishment) :-)

    Reply
  • Onicka ft.hood texas

    Thank you Mr Perry

    Reply
  • Sheneith Hawkins Dallas,Tx.

    PERFECT for me! :-)

    Reply
  • Sheneith Hawkins Dallas,Tx.

    It was in those 3yrs 2005-08 that God gave me 1Sam.30: Pursue, Overtake, Recover All. It's one of my TOP favorites, as well! You know you turn me ON? Like no other! You are more than what I dream you to be. If I could just get pass these butterflies. That's why I just wanna sit down in your presence & just talk. I would be lying if I told u I wasn't nervous, too! LOL. You are so SPECIAL to me. And I must be so special to God for him to do such thing as this. I receive him goodness. Wow! Ok, here I go again sitting up in this parking lot at the Post Office, eyes full of water, still haven't even gotten out the car yet. LOL... Smh.... :-) This is GOOD!

    Reply